Kundesenter

Vi legger store ressurser i vårt kundesenter. I en tid hvor mange har outsourcet support, så har vi egne dyktige ansatte som kan det meste innen butikkdataløsninger. Vi er her for våre kunder! Åpningstider på kontoret er mandag til fredag kl. 08:00 – 1600. Utenom kontortid er telefonen betjent fra 16:00-22:00 hverdager, og 09:00-22:00 lørdag og søndag.

Generelle vilkår for support- og backupavtaler

Priser for kunder uten supportavtale er 1 200,- eks. mva. per time.



Telefon
47 92 92 09

Opplæringsvideoer
nyheter/endringer
Klikk her

Du  får tilgang til alle våre populære opplæringsvideoer samt nye funksjoner og endringer i programvaren.


Support som gjør deg trygg

BestValues kunde- og supportsenter består av dedikerte medarbeidere med fokus på kundetilfredshet. Våre ansatte er sertifiserte teknikere og installatører.

  • Websupport
  • Telefonsupport
  • Onsite support hos kunder
  • Hardwaresupport og service
  • Installasjon av elektroniske kasser, betalingsterminaler og øvrig butikkdatautstyr
  • Kurs og opplæring av kunder
  • Løsningsrådgivning